17 Haziran 2012 Pazar

mirai nikki


ne dicem ben bunun mangasını iz (ana dur bu nasıl bir başlangıç neyse silmeye uğraşamam.)ledim.aslında pek beğendiğim bir manga (ha bu arada bu yazıyı sepserin buz gibi bir internet kafeden yazıyorum çok rahatım.)
Amano Yukiteru çevresinde gördüğü her şeyi telefonundaki
günlüğüne yazan, insanlarla bağlantı kurmaktan kaçınan asosyalin tekidir. Tek
arkadaşı kendi hayallerinde yaşayan Deus Ex Machina (zaman ve mekanın
tanrısı)'dır. Bir gün Deus ona ilginç
bir şeyler başlatacağından bahseder. Aslında Deus onun hayallerinde yaşayan bir
tanrı değil, gerçek zaman tanrısıdır.
Bu konuşmadan sonraki gün Yukiteru'nun
günlüğünde o gün olacak olaylar yazmaktadır, Yukiteru bu günlüğü kullanarak
başına gelecek kötü olaylardan kaçınıp sınavlarında iyi notlar alır. Fakat
günlüğün sonunda o günün akşamında bir seri katil tarafından öldürüleceği
yazılıdır. Tam bunları okuduktan sonra karşısında sınıfından Gasai Yuno'yu
görür. Onu seri katil sanarak kaçmaya başlar, sonradan öğrenir ki Gasai Yuno da
kendisi gibi bir günlük kullanıcısıdır. Peşlerindeki katilin de günlüğü olduğunu
söyleyen Yuno, Yukiteru'yu koruyacağını söyler. Ölcekler mi yada ne olacak devamı için izleyin (yaşasın kötülük)

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet okumaya üşendiğim için sadece resimlerini izliyorum onlar bana bakıyor ben onlara^^

      Sil