20 Haziran 2012 Çarşamba

gelişen resim yeteneği ve tavan yapan yüksek egoyla karışık uzun başlık

arkadaşlar direk konuya giriyorum.resim yeteneğim tavan yaptı.valla bak çok güzel birşey yaptım paintte boyadım.ama bu sefer kendimi aştım abarttım galiba biraz neyse siz karar verin

şaka şaka bunu 2 ay önce çizmiştim paintten göstermek istediğim resim ise
umarım hayal kırıklığına uğramamışsınızdır öyle bi amacım yoktu benim için (ben 5.sınıfta resimden 4 aldım) iyi. :D resmen müthiş şuna bakya gerçek gibi oldu resmen *-*

2 yorum:

  1. Gerçekten de paint programında böyle bir şey yapmak zor iştir.Tebrikler ^^
    ama yeteneğini daha iyi programlarda da yapabilirsin :)
    SAI,MS Paint,Photoshop.
    Eğer paralı diyorsan sonuna Crack yazarsan tam sürüm kazanabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol^^ indirmeyi deneyeceğim umarım başarırım

      Sil