18 Temmuz 2012 Çarşamba

hakkımdaki gerçekler mimi

  1. aliceten özenip saçlarımı kestirdim ve çok şeker oldum^^diğer yazımdan anlamış olabilirsiniz ama hatırlatıyım kendimi beğenmişimdirli
  2. yuri ve yaoi denen şeyden nefret ediyorum hayatı kurallarına göre yaşayın lütfen
  3. hep narutonun ikiz kız kardeşi olmak istemişimdir
  4. avatar izlerken ateş bükücü olmak istemiştim ve kırmızıyı takıntı yapmıştım
  5. sarışın erkeklerin yakışıklı olmasını hayatın doğal döngüsü olarak kabul ediyorum
  6. saçlarım koyu sarı
  7. günde 2-3 kez teaton içiyorum (limonlu olmassa olmaz)
  8. madaradan nefret ediyorum
  9. haksızlığa hiç gelemem biri bana haksızlık yapmışsa gözüm dönüyor ve onun hayatını olabildiğince berbatlaştırıyorum
  10. benim korkunç ve saçma rüyalarım ünlüdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder