26 Haziran 2012 Salı

naruto road to ninja konusu


direk konuya girelim bu film hakkında en yakın tanıtım ve benzeri şeyleri buldum site site dolaşmayın diye yazıyorum.

bu film kişimoto tarafından yapıldığı için diğer
filmlerden daha iyi olacağı düşünülüyor.

muhtemel konusu narutoya ve sakuraya genjutsu uygulanıyor.Ama kişimoto bize paralel evrenden

bahsediyor belki filmin tadını kaçırmamak içindir.konusu tam bilinmiyor yani.


bu filmde sasukenin klanı yok edilmemiş narutonun anne babası ölmemiş.


ama resimdende farkettiğiniz gibi karakterler büyük bir değişime uğramış.
ıno imana gelmiş (evet sakuranın yanındaki ıno madara değil)



sasuke resmen çapkın olmuş kızlara falan asılıyor ve hinatada azgınlaşmış (sizden özür diliyorum
ama durum bu)

yandaki resim fanart galiba emin değilim ama böyle
birşey olacakmış.

hinata hala narutoyu seviyor.Sasuke ise sakurayı seviyor(ama emin değilim dediğim gibi sasuke çapkın.)

hinata ve sasuke arasında birşey olduğunu düşünmüyorum ilişkileri varsa bile aşık değiller.




hatta bu konuda 3 adet gif bile buldum^^


road to ninja gifleri









sadece ilk baştaki gif fanart tarafından yapılmış.diğerleri tradierinden alınma.çok güzel birşey olacağa benziyor.diğer karakterlere gelirsek



Ino:gördüğünüz gibi ino imana gelmiş.ayrıca bakışlarındanda anlaşılacağı gibi ino bi negatifleşmiş bi utangaçlaşmış bi bok olmuş.anlamadım ama neyse -_-

Choji:biraz kilo mu vermiş.ayrıca o bakışlar ne öyle.bi yerden duyduğuma göre chojinin liderlik duygusu artmış.

Shikamaru:buradan shikamaruya kocaman bir wft diyorum. biraz saf olmuş üşengeçliğinden eser kalmamış hatta pozitif olmuş.izlerken çok eğleneceğiz.

Tsunade:tsu nine sana ne oldu inek tiplere benzemişsin ayrıca kişimoto senden füzeleri halıp shizuneye vermiş.tek diş tellerin eksik.Eski korkunç tsuyu tercih ederiz.

Shizune:bir yerden duyduğuma göre shizune hokageymiş ama emin değilim.Tsunada ise yardımcısı ama emin değilim.Shizune abla biz senin tatlı abla halini daha çok seviyorduk.

Tonton:tatlı güzelim domuzcuk ne hale gelmiş.Yorum yok. -_-''



Kakashi: gai senseinin huylarını almış.ne diyelim ki körle yatan şaşı kalkar.
Gai:kakashi sensei gibi cool olacakmıış zaten bakışlardan belli oluyor.

neji :jiraiya gibi sapık olacakmış(evet evet bende şaşırdım.)

tenten:beceriksiz silah kullanamayan biri(niye böyle dağınık göründüğünü sorarsanız hidanla savaşıyor.yani trailerinde öyle gördüm.)son bi konu daha var sonra trailer

rock lee:hiç bi fikrim yok

sakuranın ailesi ortaya çıktı. 500 bölümde çıkmayan ailesi bir filmde çıkıyor işte sakuranın ailesi


insan biraz daha değişik hayal ediyor değil mi en azından saçlar falan pembe bende böyle düşünüyordum ama sonra dedim ki kendime seni gerizekalı babasının saçı belki pembeydide sonradan beyalaştı(benim jeton geç düştü)



hadi bu tradiler hakkında konuşalım

-ilk olarak narutonun başta japonca anne baba demesi çok tatlıydı. :3
-annesininde sakuradan pek bi farkı yokmuş ya O_0
-sasuke sakuradan hoşlanıyor mu? O_o
-hinata galiba narutoya aşık olduğunu belli etmemek için ona kötü davranıyor.Tipik güçlü kız hareketi.
-naruto babasını kıyafetini giyince onu babası sandım.


bu kadar vaybe bu yazıyı sabahtan beri yazıyorum ve bir haftadır araştırıyorum.emeğe saygı izinsiz kopyla yapıştır yapana hakkımı helal etmiyorum.
ve bu arada sayfam 1000 görüntülenmeyi geçmiş benim için süper.

3 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler okuması eğlenceliydi. Ayrıca Jirayanın bi nevi dönüşü olacak Neji. Bu tipi nejiye vermeleri süper olmuş. Ben NaruHina' cıydım. Sanırım Road to Ninja' da SasuHina olabilirim. Bu karakterlerini birbirlerine çok yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
  2. narusaku'cuyum.birbirilerine yakışıyorlar

    YanıtlaSil