7 Haziran 2012 Perşembe

Deidara

yanda gördüğünüz sahışın adı deidaradır.

Deidara: narutonun düşmanlarından biridir.gaarayı öldürmüş ve narutoyu öldürmeyi denemiş ama kakashi sensei sağolsun başaramamıştır

itachi onu yendiği için şaringana kin beslemiş ve bu kin sasukeye yenilince kendini öldürmesine neden olmuştur.

narutoda en sevilen karakter olarak ilk 3e girmeyi başaran tek akatsuki üyesidir.

not: o bir erkek.

kil ile patlamalar yapar katsu lafı ünlüdür sanatın büyük patlamalar olduğunu savunur.Hatta bu konuda sasoriyle tartışmaya girmiştir.itü sözlükten bi kaç alıntı

-en uyuz akatsuki üyesi. böyle çocuk gibi bir tripleri var.şımarık şey. birde sanatın sadece kendi patlamalarından ibaret olduğunu sanıyor falan. (öyle mi uçarım burdan sana)

-bir akatsuki üyesi.gerçek bir sanatçı.narutodan.
deidara senpai.art is a bang.yani japoncası geijutsu wa bakuhatsu da.adam feci özlü söz patlatıyor.gerçek bir sanatçı.
hayat kısa ve anlamsız olduğu için güzeldir.
öf ya!bu laf denir mi?dedi.beni benden aldı.zenci kendimi hiç bu kadar bir anime karakterinde görmedim ya.
purpose?there is no purpose. ya gördünüz mü?
buraya yazmış itü sözlük yazarları.sevmiyom.böğğh.deidara is göt falan.yok öyle bir şey.deidara senpai adamın hasıdır.asla kaçmaz deidara senpai.gaara ya sol kakashi ye sağ kolunu kaybetti.sasuke ye kendini patlattı.adam sanatçı beyler.siz anlamamışsınız senpaiyi.yanlış anlamışsınız.
tek bir yanlışı oldu.o da sharingan ı hafife almaktı.orada yanlışı oldu senpai nin.dedi ki sharingan mış hııh kıçımın kenarı.dedi.sasukeyi öldürebilmek için kendini patlattı.nihai sanatını sergilemek için öldü adam (adamımsın)

bana göre gerçekten çok tatlı bir karakterdir seslendirmeni deidaraya ayrı güzel bir hava katmış.Birkaç videoda buldum.




1 yorum:

  1. Merhaba!Beni yeni blogumdan takip eder misiniz? :) Reklam olarak değil sadece blog değiştirdim :3
    lisa-minna.blogspot.com

    YanıtlaSil