15 Mart 2012 Perşembe

rüyada güneş tutulması görmek ne demek?

Rüyamda güneş tutulması gördüm hemde güneş tutulurken okuldaydım.çok korkunçtu.Güneş tutulmasının anlamına baktım

Güneşin tutulduğunu görmek, dev­let yönetiminde karşılaşılacak zorluk­lara, devlet başkanının vefatına veya görevden alınmasına işarettir.(benim rüyamla ne alakası var :P)(başkanı arayıp korkutayım hahaha:D
Güneşin tutulduğu görmek, önemli bir olayın meydana gelmesine de işa­ret eder.
Güneş tutulması, tövbe etmeye, olup bitenlerden ibret almaya da işarettir.
Güneş veya ay tutulması, rüya sahi­binin dikkat etmediği takdirde karşı­laşacağı büyük ve etkili sağlık prob­lemlerine işaret eder. rüyada Güneş tutulduğunu gör­mek, başa gelebilecek büyük zorluk­lara da işaret eder.

çok tırsıyorum yha ne yapçaz bilmiom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder