24 Mart 2012 Cumartesi

another 11.bölüm


anotherın ilk 11 bölümünü seyrettim ve çok tırstım.

UYARI:eğer anotherin ilk 11 bölümünü izlemediyseniz bu yazıyı okumayın ve gidin izleyin şüphe dolu ve egzantirik!Ama spoileri seviyorsanız bir zahmet okuyun.lütfen!!!!

Anotherin 11.bölümü neydi öyle ölen ölene galiba 7 yada en fazla 8 kişi kaldı.Another olan kim?Ama sabarika-kun değil galiba astımı olan çocuk mu o olabilir

(sadece sabarika-kunun ismini biliyorum.I'M sorry very much.)



1-teori=astımı olan çocuk olabilir çünkü arabanın yağmurlu yolda kayması ve patlaması gayet uygun bir ölüm olurdu ama hala ölmedi.
acaba bilerek mi araba kaymayacakta another o çıkacak olabilir.

2-teori=şu resim çizen erkek olabilir çünkü eşyaları bağırıyor olarak gördüğünü söyledi.onla alakalı olabilir.


3-teori=şu saçını 2 yandan bağlayan kız olabilir çünkü sabarika-kunu daha önce gördüğünü söyledi ölmeden önce olabilir.

4.teori=açık kahverengi ayağı yaralı olan çocuk olabilir çünkü kimse ondan şüphelenmiyor.

5.teori=bütün sınıf ölü bunuda bir sitede gördüm elbet mantıklı eğer öyleyse misakinin göz bandını çıkartmaması normal.(animemedyumda okudum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder